מכבסה לבתי מלון


 מכבסה לבתי מלון 

כביסה לבתי מלון



בתי מלון מהווים עבור רובנו מקום מפלט מבורך משגרת היום יום, הם מאפשרים לנו לבלות זמן איכותי עם המשפחה והחברים והזדמנות מצוינת לנוח ולאגור כוחות, האם פעם עצרנו לבחון מהם האתגרים איתם מתמודד המלון במאמציו לשרת אותנו? אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא השמירה על ניקיון החדרים ובכללם על ניקיון המצעים וכל מוצרי הטקסטיל המשמשים אותנו.
מדי יום נוהגים מיליוני בתי מלון מסביב לעולם לכבס כמויות גדולות מאוד של מצעים, שמיכות, מגבות, שטיחים, וילונות ומבחר עצום של פריטי לבוש,, שירותי הכביסה הם צורך הכרחי לשמירה על פעילותו התקינה של המלון. במטרה ולהצליח לעמוד בייעדי הכביסה ההולכים וגדלים משתמשים המלונות בשירותי כביסה תעשייתית, במסגרת שירותים אלו נאספת הכביסה מדי יום, עוברת תהליך ניקוי ומוחזרת לבעליה מקופלת ומגוהצת למחרת היום.

 

עבודה נכונה

מעגילה 2

עבודה עם בתי מלון מחייבת יכולת טיפול בכמויות גדולות של כביסה בזמן קצר ובאיכות גבוהה, בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי עסקים מציעים שירותי כביסה כך שיש לבדוק היטב את טיב השירות המוצע ואת ניסיון בית העסק, ככלל ככל שהית העסק וותיק יותר בתחום הכביסה כך אנו יכולים להיות בטוחים שנקבל את השירות שהובטח לנו בהתאמה לדרישותינו.

מכבסת גאולה מספקת שירותי כביסה תעשייתית לבתי מלון באזור ירושלים, המכבסה מספקת שירותי ניקוי רטוב וניקוי יבש תוך דגש על איכות הניקיון ושמירה על שלמות האריג המכובס, המכבסה מביאה איתה ניסיון של למעלה משלושים שנה של שירותי כביסה מתקדמים, ניסיון שמיצב אותה כמכבסה המובילה באזור ירושלים.

מכבסת גאולה טל 026789849 (גם ווטסאפ), 052-3003333, 050-3575111
mapot.geula@gmail.com m.geula2010@gmail.com
כל הזכויות שמורות @ מכבסת גאולה